#سنایی #میفرماد:
#با_سلام َت قانعم در گوشه‌ای
خالی از غش، فارغ از ننگ و نبرد
.
حتی اون روزی که فیلم #her رو دیدم با بازی همین #خواکین_فینیکس یا یواکین یا هرچی که امسال با #جوکر جشنواره‌دان خودش‌رو پاره کرده، فکرش رو نمی‌کردم که یه روزی مِهر یه اپلیکیشن بیافته به دلم!
نه به‌خاطر #یوزرفرندلی یا #کاربرپسند و از این قرطی‌بازیا بودنش...
نه به‌خاطر کاربردی بودنش...
نه به این خاطر که پر از ایده است و حرف داره واسه گفتن...
نه به این خاطر که احترام و ارزش قائله برای کاربراش...
نه به این خاطر که عواملش حرفه‌ای هستن و پیگیر و مودب...
همه‌ی این‌ها رو که احتمالا با اولین خریدتون متوجه خواهید شد، اما مهر #باسلام برای نجیب بودنشه که به دلم افتاده. برای شریف بودنش. به خاطر خالی از غش بودنش!
توی زمونه‌ای که به خاطر پارادایم مدرنِ حاکم یا هر دلیل مضخرف دیگه‌ای، همه‌ی پدیده‌های موفق جدید اقتصادی و فرهنگی، غول‌های عظیمی هستن که دارن نهادهای کوچیک و محلی و مردمی رو قورت میدن و به بردگی میکشن و ارباب‌ها رو فربه‌تر می‌کنن و برده‌ها‌ رو لاغرتر، یه اپلیکیشن پیدا شده که یه تنه داره این نهادهای کوچیک و دوست‌داشتنی رو بغل میکنه و مادرانه نوازششون میکنه و رشدشون میده.
واقعا مدیران و صاحبان و آدمای پشت باسلام رو نمی‌شناسم و به خاطر آشنایی و رفاقت و... این حرف‌ها رو نمی‌زنم اما حتما حتما یک بار یه چرخی توی باسلام بزنید.
تقریبا هر چیزی که یه #ایرانی میتونه #تولید کنه توش هست، با قیمت و کیفیت مناسب. البته باید خوب توی راسته‌ها و غرفه‌هاش بچرخید و با فروشنده‌ها صحبت کنید و تولیدکننده‌ها و محصولات رو ورانداز کنید. مطمئن باشید ضرر نمی‌کنید.
.
.
.
پ.ن:
- در شعری که ابتدای متن نوشته شده، «باسلامت» اومده که از نظر بنده ایهام داره و میشه هم سلامت خوندش و هم «سلامَ‌ت» و در غیر اینصورت هم بهش دست بردم که خوشمزه بازی دربیارم، لذا مته به خشخاش نذارید.